عاشقانه هایم برای نور دیده ام ♥

لالایی

1391/5/11 19:50
265 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزتر از جونم:

 

بابا جون واسه موقع خواب یه کتاب لالایی خریده که گاهی برات می خونم .خیلی قشنگه من خودم خیلی دوست دارم.(کتاب 48 لالایی برای چهار فصل.سروده مریم اسلامی)

 

   

 

 

 

       لالا لالابهشت من       گل اردیبهشت من

       خدا با لطف آورده       تو را در سرنوشت من

      

 

       لالا خورشید خوابیده       آخه از صبح تابیده

       دیگه هرچی طلا داشته       به روی شهر تابیده

       لالا لالا تو خورشیدی       تو نور گرم امیدی

       توی شهر دل مامان       تو هم از صبح تابیدی

       لالا لالا لالا لایی       بخواب ای غرق زیبایی

       چرا ای خواب گرم و خوش       به چشمونش نمی آیی

      

 

        دو تا مهتاب لالا لالا        یکی پایین یکی بالا

        یکی رودست شب خوابه       یکی رو دست من لالا

                                                                    

       لالا لالا لایی       چراغ خونه مایی

      دیگه از شب نمی ترسم       تو مهتابی تو زیبایی

       لالا لالا گل چایی       از این بچه چه می خواهی

       که این بچه پدر داره       سه تا خنجر کمر داره

       یکی علی یکی حیدر       یکی داماد پیغمبر

                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)